Detox Foot Patch

Detox Foot Patch
Dapat segera secara online atau di kedai Warisan2u.Com Enterprise. Harga promosi, hanya RM15.00/pack. Telefon : 012 - 820 0278 / 013 - 865 5684

Tuesday, April 01, 2008

Thanx to all...

Cerita Aku....

Terima kasih kepada semua yang mengucapkan selamat hari jadi untuk aku. Terima kasih kepada Pok Jue yang belanja aku KFC dan Pizza...

Hari ni, 1 April 2008? Hah..? April Foolllllll........ Sapa yang nak kena nih? Apa pun April Fool tu sebenarnya dikenakan kepada orang2 Islam. So, tak yah la kita nak main2 menda cam nih. Tu amalan orang2 kafir.

So, mulakan hari nih dengan bismillah... dan doa seribu dinar.... semoga dimurahkan rezeki...

Pagi ni sejuk sebab hujan turun renyai2. Aku turun awak ke tempat kerja. Lapas hantar wife ke sekolah aku balik ambil Pok Jue. Lepak dulu dalam kereta sambil dengar radio ERA. Sampai di tempat kerja dalam jam 7.30pagi. Kedai aku jer yang baru bukak. Nak check harga CD jap. Ingat mau order CD banyak nih. Ingat nak buat sales skit. Nak turunkan harga CD tuh. Mau tarik pelanggang.


Dengar Khabar...

Dengar khabarnya Pak Lah disuruh letak jawatan oleh Yang Dipertuan Agong dan Idris Jusoh serta beberapa ADUN yang menykongnya plak dilucutkan anugerah Datuk pasal menderhaka. Tu yang Pak Lah buat meeting MT dan terus bagi sokongan kat Mat Said tuh. Pasal nak ambik hati Sultan la tuh. Dasar penderhaka. Ada ke dia kata sultan tak ikut perlembagaan? Tak ingat ke bahawa kalau Yang Dipertuan Agong tak suka dia, bila2 masa jer dia boleh kena tendang?

No comments: