Detox Foot Patch

Detox Foot Patch
Dapat segera secara online atau di kedai Warisan2u.Com Enterprise. Harga promosi, hanya RM15.00/pack. Telefon : 012 - 820 0278 / 013 - 865 5684

Sunday, March 30, 2008

Happy Birthday To Me....



Selamat Hari Jari untuk aku yang ke-32 tahun. Pagi tadi bini aku buat puding gula hangus dan cucuk lilin atas tuh. Anak2 aku sibuk nak tiup lilin gak. Aku ingat bini aku dah tak ingat hari bestday dah... Kalau tak, sedihnyer.... Apapun thanx untuk bini aku kerana buat puding gula hangus tu. Best gak... Anak2 aku makan sampai tambah2 lagi.

Pagi ni pun aku terima mesej dari kakak dan aduk aku dari kampung ucap selamat harijadi dan semoga panjang umo serta dimurahkan rezeki.

Hadiah...? Woit.... mana hadiah aku woiii.... Staf aku, Rina je yang ucap selamat hari jadi. Masni tak tahu kot. Dan Pok jue? Mana ucapanmu? Hadiah...? Takkan tak ada hadiah untuk boss...? Kat awek bleh bagi hadiah... Kat boss tak ada plak?

No comments: