Detox Foot Patch

Detox Foot Patch
Dapat segera secara online atau di kedai Warisan2u.Com Enterprise. Harga promosi, hanya RM15.00/pack. Telefon : 012 - 820 0278 / 013 - 865 5684

Monday, June 23, 2008

Tipon Nokia 6630 aku kena curik...

Tipon Nokia 6630 aku kena curi kat kedai aku semalam. Pagi ni baru aku perasan bila aku selongkar dalam beg aku cuma ada 1 telipon jer. Aku pakai Nokia6630 ngan Nokia 6020. Puas aku cari. Aku cuba call tak dapat. Sekali tu dapat. Ada bunyi muzik dan bising2 jer. Mungkin aku pakai no opis aku. Kat tipon tu mesti kuar nama kedai aku. Aku call guna no lain. Ada suara lelaki cakap pastu terus off. Aku antar sms. Aku mintak jasa baik dia hantar balik hp aku kalau dia terambil dan aku akan kasik hadiah la. Korang tahu apa dia balas ?

" Wow...thats is a big deal. u know why i said like that. bcause u make me laught."

Kuang aja. Dasar manusia jahanam. Tak kaya kamu curik hp aku. Aku harap orang yang curi hp aku dan yang bersubahat ngan dia kena langgar lori sampai pecah perut. Mereka ni bukan boleh diberi keampunan. Aku takkan ampunkan korang dan akan tuntut balik di akhirat nanti. Tunggu la korang.

Aku dah g Maxis kasi stop line tu. Suh awek Maxis tu trace no yang dia call pakai no hp aku tuh. ada la dalam 5/6 orang dia call. Aku call no kawan2 dia tuh. Meka ni ckp tak tahu. Meka ni pun bersubahat gak. Tunggu la pambalasannya.... Aku geram nih... gerammmm..... geraaammmmmm

No comments: