Detox Foot Patch

Detox Foot Patch
Dapat segera secara online atau di kedai Warisan2u.Com Enterprise. Harga promosi, hanya RM15.00/pack. Telefon : 012 - 820 0278 / 013 - 865 5684

Friday, October 20, 2006

Mak tan lau..... Big Mac best.........


Semalam kami singgah lagi di Mak Tan lau @ MacDonald..... Aku blom puas makan Big Mac. Kali ni kami lepak kat sana. Aku, bini dan Pok Joe. Icot? Dia balik awal ngan bapak dia. Aku dah cakap dah kat dia tapi mungkin dia ada hal lain. Dah tadak rezeki dia nak makan Mak Tan Lau. Kali ni plat no. 2 kami di ambil orang tapi aku nak jugak nombor tu. Aku mintak tukar. Apa pun yg terjadi plat no. 2 mesti aku dapatkan.


Gembira tak terkata sebab misi terlah tercapai. Aku dah kata no. 2 ni nombor bertuah aku. Sapa pun tak boleh ambik kecuali nombor bertuah dia tu sama ngan aku. Hahahaaa....



Aaaaa.... Pok Joe pun nak bergambar ngan plat no. 2 gak ler....

Eh..? Eh...? Ummi pun nak no. 2 gak ker? Kan nombor bertuah ummi ialah no. 9... Nanti abah g cari no.9 untuk ummi yer?

No comments: