Detox Foot Patch

Detox Foot Patch
Dapat segera secara online atau di kedai Warisan2u.Com Enterprise. Harga promosi, hanya RM15.00/pack. Telefon : 012 - 820 0278 / 013 - 865 5684

Monday, September 25, 2006

Cerita Ramadhan Hari Ke-2

Pagi tadi bini aku kejutkan bangun sahur kul 4.30pagi. Aku punya la ngantuk giler. Memula tu ingat sapa la kejutkan pagi2 nih. Nak g sekolah awal lagi. Subuh pun awal lagi. Sekali bini aku jerit "sahurrrrrr...." Alamak....... Terus aku bangun dan terus juga ke bilik air basuh muka. Pastu g ngadap kat meja makan. Meka suma dah start makan. Lepas makan sahur, kami lepak tengok Astro jap.


Lepas antar bini aku ke sekolah, aku dan Pok Joe lepak dalam keta depan "rumah hijau". Sekali perut meragam da.... Mo berak plak. Pusing keta terus balik umah. Pok Joe sambung tido atas sofa. Aku layan perut dalam tandas. Selesai layan perut, aku join Pok Joe sambung tido kat ruang tamu. Aku terjaga dalam kul 8.30pagi. Anak aku, Hani yang kejutkan.


Lepas hantar Pok Joe ke "rumah hijau" aku terus ke IP. Godek pc jap. Siapkan laptop Satria semalam. Dalam kul 9.00pagi cuaca nampak mendung. Angin kencang kat luar. Terpaksa aku bukak lampu kedai. Ada sorang student UMS datang print kertas kerja dia. Lepas tu aku dok relaks sorang2.

Tghari baru ada budak datang nak guna intenet, servis laptop dan print. Tak cukup tangan la aku. Pastu ada SMS dari Vivie. Cakap tak jadi nak keja ngan aku. Mak dia suruh balik ke KB. Balik pose kat sana. Ada masalah famili skit katanya. Tak per la. Aku nak balas tak boleh sebab kredit aku dah tamat tempoh. Ingat nak angkat almari cermi kat kedai Brahim tapi tadak orang nak tgk kedai aku plak. Tadi aku terlelap sekejap atas kerusi. Nasib baik tak keluar air liur basi. Masa tu ada 3 org kastemer dok godek pc.

Rasa boring aku kacau chat ngan Pok Joe ikut Yahoo Masseger. Tanya khabar "rumah hijau". Ada budak katanya. Ajak dia g terawih kat Masjid Bandaraya di Likas malam ni. Aku bukak kedai ari ni sampai jam 5.45 petang jer. Malam tutup untuk g terawih. Terawih woit... jangan tak terawih.....

3 comments:

Anonymous said...

Buka kedai cc ye???

Ted said...

hehhe...cc upanya..dalam UMS?ada pakwe hensem, smart, sexi kenalkan kat ted ekk...hehe

Mr. Sham@poksey said...

CC kat sebelah asrama UMS kat luar. Dekat Taman Indah Permai. Ada satu mall baru bukak kat situ.

Kasik tau Sien baru tau.... Sien tak seksi ker Ted?