Detox Foot Patch

Detox Foot Patch
Dapat segera secara online atau di kedai Warisan2u.Com Enterprise. Harga promosi, hanya RM15.00/pack. Telefon : 012 - 820 0278 / 013 - 865 5684

Wednesday, August 30, 2006

Hampesss tul....

Kawan aku singgah kedai aku semalam hantar satu laptop Acer Aspire 5040 mintak aku setup balik Windows XP SP2. So, aku check dulu laptop tu. Tuan punya laptop tu dah setup tapi tak abih. Aku kena format dan install balik Windows Xp dia tu. Dah abih install windows tu aku nak setting driver dia. Sekali aku selongkar beg laptop tu. Mana dia punya cd driver neh...? Ilang pulak ker. Atau dia tak kasi sekali? Adush....

Pagi ni aku sambung godek laptop semalam. Install antivirus AVG dan install MS-Ofice 2003. Pastu aku carik driver laptop u kat tenet. Jumpa tapi lambat skit la nak donlod. Ingat nak call kawan aku tu. Tetiba je dia muncul dari belakang. Aku cakap driver hardware dia tak ada. Dia kata ada meh... Terus dia selongkar beg laptop tu. Ada neh... Aik? Hampesss... Camana plak aku boleh miss satu ruangan kat dalam beg tu? Ke dia buat magik? Buang masa je aku donlod driver tu kat tenet. Ok, stop balik donlod tu. Sambung install mana2 yang patut.


Hampessss..... Memang hampess.....

No comments: